2 weeks in Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Kelly Basten - WaarBenJij.nu 2 weeks in Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Kelly Basten - WaarBenJij.nu

2 weeks in Malta!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 Mei 2014 | Malta, Sliema

Hoppakee en ik ben alweer 2 weken in Malta.

Het bevalt nog steeds erg goed! Ben ondertussen al 5kg afgevallen haha.

Vorige week zaterdag was er een Koningsfeest georganiseerd in Paceville. Wat erg gezellig was ( helaas de dag erna iets minder na de vele wodka mixdrankjes ). ''ik drink nooooit meer''.. was weer een bekende uitspraak haha.
De zondag ben ik naar de Golden Bay geweest om even uit te kateren op het strand.

Voor de rest heb ik maandag, dinsdag en woensdag stage gelopen in de dierenkliniek. Zo heb ik al 2x een keizersnede mogen mee maken bij een Bulldog. En heb zo 9 puppy's op de wereld laten komen. Dat was een erg mooi moment!

Donderdag was er een feestdag in Malta, waarbij alle werknemers/gevers vrij zijn. 'First of may'. Zo was er woensdag een feest georganiseerd aan het waterfront in de hoofdstad Valleta met wat mooi vuurwerk aan de kant van het water.

Op de donderdag ben ik met Marjon naar de Golden Bay geweest. We hebben die dag een avontuurlijke wandelroute gelopen langs de kust. Dat was erg mooi om te zien. Na de middag hebben we voor het eerst een duik genomen in de blauw/groene zee en zijn we aardig wat bijgekleurd! Zo rood als een kreeft.

Voor de rest heb ik vrijdag en vandaag ( zaterdag 3-5-2014 ) stage gelopen in de praktijk. Vandaag begon de dag al met een spoedgeval. Er was een kat gevallen van een 2 meter hoge muur. Zijn hele achter lichaam was gebroken en konden hem helaas niet meer redden. Vond dat toch wel ff sneu!

Precies over een week komen mijn lieve vriendinnetjes langs in Malta!! Ze verblijven in een appartement dicht bij de mijne en dat voor 11 dagen dus dat wordt vast erg gezellig. Kan niet wachten om ze te ontvangen op het vliegveld. :) en ze alles te laten zien van het eiland!!

Iedereen een fijn weekend gewenst!

Adios xxx

• 03 Mei 2014 - 22:53

Maria Basten:

Ha Kelly,
    Leuk geschreven nog un weekje dan zijn je vriendinnen daar yea wat zal dat weer gezellig worden Malta let op ha ha.....

Tot Skype ,whatsapp xxx S,mam ,s.pap en Linsey.